این تاجر میلیاردر هندی را شناسایی کنید
نوشته شده توسط : shakiba

سرنخ 1: او یک شرکت جهانی خدمات نرم افزاری را در سال 1981 تأسیس کرد.یادگیری کارآمد زبان

سرنخ 2: او در سال 2000 جایزه پادما شری و در سال 2008 جایزه پادما ویبوشان را دریافت کرد.

سرنخ 3: او با یک معلم، نویسنده و بشردوست ازدواج کرده است که او نیز دریافت کننده پادما شری است.

آیا وزرا می توانند آزادی بیان مطلق داشته باشند؟

دیوان عالی روز سه‌شنبه دستور خود را در مورد اینکه آیا می‌توان بر حق آزادی بیان و بیان کارمندان عمومی اعمال کرد یا خیر، محفوظ ماند.

چرا در SC مطرح شد

یک شعبه متشکل از سه قاضی دیوان عالی کشور در 5 اکتبر 2017 این موضوع را برای رسیدگی به موضوعات مختلف از جمله اینکه آیا یک کارمند عمومی یا یک وزیر می تواند ضمن اظهار نظر در مورد موضوعات حساس ادعای آزادی بیان داشته باشد، موضوع را به شعبه قانون اساسی ارجاع داده بود. نیاز به بیان مقتدرانه در مورد این موضوع از آنجا به وجود آمد که استدلال هایی وجود داشت که وزیر نمی تواند نظر شخصی داشته باشد و اظهارات وی باید در راستای سیاست های دولت باشد.

الان چه اتفاقی افتاد

یک هیئت پنج قاضی قانون اساسی به ریاست قاضی S A Nazeer سخنان دادستان کل آر ونکاتارامانی، وکیل دادگستری توشار مهتا و وکلای سایر احزاب را در روز سه شنبه در مورد این موضوع شنیدند. در حالی که دستور خود را رزرو کرده بود، کمیته گفت: «چگونه می توانیم یک آیین نامه رفتاری برای قانونگذاران تنظیم کنیم؟ ما به اختیارات قوه مقننه و مجریه تجاوز خواهیم کرد.»

در حالی که ونکاتارامانی در برابر دادگاه اظهار داشت که هرگونه اضافات یا اصلاح محدودیت‌ها به یک حق اساسی باید به عنوان یک اصل قانون اساسی از سوی مجلس انجام شود، مهتا گفت که این موضوع بیشتر یک سؤال آکادمیک است - اینکه آیا می‌توان با استناد به ماده 21 دادخواست ارائه کرد. برای اقدام علیه یک بیانیه خاص.منابع یادگیری زبان





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: